Spørgsmål & Svar
kontaktinformation
Hovedkontor:
LetsCollect ApS
Hesteskoen 2, 7100 Jerlev.
kontakt@letscollect.dk
+45 23952119
Hvad er et "Live-Break"?
Live-break, fællesåbninger og Live-Streams er alle navne for det samme koncept, som handler om at man køber andel i et givent produkt.
Hvor og hvornår har I "Live-Break"?
Vi streamer vores live-breaks på vores YouTube Kanal
Beskrevet i de enkelte produkter, er der angivet hvornår en live-åbning starter.
Du kan se alle vores tidligere åbninger her
Hvordan ved jeg når det er mine ting i åbner i et "Break"?
Vi nævner aldrig kundernes navne, jf. GDPR, men vi oplyser om hvilket ordrenummer som nu åbnes! - Såfremt man selv som kunde oplyser sit navn eller på andenvis indikere at man er kunden bag et givent ordrenummer, bortfalder ens navnebeskyttelse.
Hvad er et "team-break"?
Team breaks er ofte noget du vil opleve på åbninger af sportskort, hvor alle hold i produktet er kendt på forhånd. I denne type breaks, køber du et hold og vil derefter modtage alle de kort som er trukket med det aktuelle hold. Såfremt der er kort, hvor der er mere end ét hold på kortet, trækkes der lod om hvilket hold kortet går til.
Såfremt du ikke trækker noget på netop det hold som du har købt, vil du modtage nogle kort fra LetsCollect ApS. LetsCollect ApS vil bestræbe sig på at give kort fra det hold man har købt, men er dette ikke muligt vælger LetsCollect ApS noget andet som kompensation.
Hvornår sender i "breaks" ud til kunderne?
Vi bestræber os på at sende ordre ud senest to arbejdsdage efter en stream er afsluttet. Såfremt man har åbne ordre på flere breaks, vil der blive taget udgangspunkt i det break som slutter senest.